Sneek Wit Zwart G1 kampioen!

30 november 2022 21:45

Na een welverdiende zomervakantie zijn we op 31 augustus weer bij elkaar gekomen voor de seizoensstart. Tijdens deze bijeenkomst zijn de trainingspakken en wedstrijdtenues uitgedeeld. Na een aantal afspraken en een ontmoeting met de sponsoren kon het voetbalseizoen beginnen!

We begonnen dit seizoen bijna met het gehele team. Afgelopen seizoen hadden we nogal wat pech door onder andere blessures. Op 24 september begonnen we aan onze eerste wedstrijd. Deze wonnen we meteen met 7-1. Van alle wedstrijden hebben we er 1 gelijk gespeeld en de rest gewonnen. Tegen directe concurrent Drenthina speelden we gelijk, dit was lang de gedeelde nummer 1 in de competitie. Dit was een mooie maar spannende wedstrijd. Op zaterdag 19 november was het dan zover. De beslissende wedstrijd tegen Bolsward werd ruim gewonnen en we werden kampioen!!!
Dit werd gevierd met iets lekkers en iedereen kreeg een medaille.

Als trainers, coach, familie, vrienden en de club zijn we enorm trots op deze kanjers!

Ze hebben het kampioenschap dan ook dik verdiend!

video viering kampioenschap

VV Sneek Wit Zwart G1