Steffen Haytema maakt overstap naar VV Sneek Wit Zwart

6 april 2023 17:45

In navolging van het drietal spelers van Flevo Boys zal na de zomer Steffen Haytema bij de A-selectie van VV Sneek Wit Zwart aansluiten.

Steffen Haytema is een regionaal talent die de uitdaging op een hoger niveau aan gaat, hij is inmiddels 20 jaar oud maar maakt al vanaf zijn 16e deel uit van de hoofdmacht van Oeverzwaluwen. Haytema is woonachtig in Koudum en heeft al een aantal jaren ervaring op 3e klasse niveau, in de onderlinge wedstrijden tussen VV Sneek Wit Zwart en Oeverzwaluwen viel hij vorig seizoen al in positieve zin op. Steffen is een fysiek sterke middenvelder met loopvermogen die ook centraal in de defensie uit de voeten kan. De naam Haytema is geen onbekende in het Friese amateurvoetbal, zijn vader maakte in het verleden furore bij onder andere Oeverzwaluwen, Blauw Wit’34 en ONS Sneek.

Steffen_Haytema_Oeverzwaluwen.jpg
Steffen Haytema in actie aan de bal, foto: Oeverzwaluwen.

VV Sneek Wit Zwart 1