Nieuwe netten en wielen voor goals SWZ Boso Sneek

24 september 2018 20:15

Een paar weken geleden zijn onze nieuwe kunstgrasvelden mede geopend door de kinderen van de Witte Lakenvelder League. De groene matten liggen er prachtig bij. Het was de terreinmedewerkers opgevallen dat de netten van de goaltjes niet helemaal meer goed functioneerden en dat er een aantal gaten in zaten. De club van honderd en de bingocommissie hebben hier meteen werk van gemaakt en de netten zijn onlangs vervangen. Ook worden de grote trainingsgoals voorzien van wielen zodat deze niet meer over het veld worden gesleept. Zo kunnen we nog langer genieten van deze prachtige velden.

BINGO

Voor velen is bekend dat er twee keer per jaar een bingo wordt gehouden bij de voetbalclub. Deze bingo is toegankelijk voor iedereen. Zowel met Pasen als met Kerst proberen we de kantine vol te krijgen. Deze bingo kunnen wij niet organiseren zonder de vele fantastische sponsoren die prijzen beschikbaar stellen voor deze avond. Met de opbrengst van de bingo werken we nauw samen met de club van honderd. 1 Van de dingen waaraan we dit jaar hebben bijgedragen zijn de vernieuwde planken op de tribune. Ben je iemand die voor de bingo avond wat kan betekenen qua sponsoring dan mag je altijd Esther Keuning benaderen (06-54364250).

CLUB VAN 100

Zoals het een goede amateurclub betaamd, heeft ook voetbalvereniging SWZ Boso Sneek een ‘Club van Honderd': een club mannen, vrouwen of bedrijven die € 45,00 (voorheen Hfl 100,-) per jaar doneren aan een onafhankelijke club. Onafhankelijk betekent dat de administratie van de Club van Honderd niet tot de boekhouding van de vereniging behoord. Het bestuur van de Club van Honderd bepaalt zelf wat er met de inkomsten gebeurd.

DOELSTELLING

De Club van 100 probeert in de breedste zin van het woord de voetbalvereniging te ondersteunen. Dit kan bestaan uit financiële bijdragen voor de jeugdafdeling, het G-voetbal, live muziek in de kantine na een thuiswedstrijd, aanschaf gereedschappen voor de terreinencommissie of zaken ter vervanging of verfraaiing aan de accommodatie.

Voorbeelden van dit laatste zijn het marmeren aandenken (direct bij binnenkomst op het complex) geschonken tijdens het 100 jarig jubileum en een eregalerij in de kantine waar de mooiste prijzen van de vereniging staan uitgestald.
Kortom uw geld wordt goed besteed!

BIJEENKOMST

Jaarlijks organiseert het bestuur een bijeenkomst na afloop van een thuiswedstrijd van het eerste elftal. Onder het genot van een hapje en drankje kunnen er ideeën worden aangedragen over mogelijke doelen die we zouden kunnen ondersteunen.

LID WORDEN

Wilt u ook graag lid worden van de Club van Honderd om zo onze voetbalvereniging te steunen, bel dan met één van de genoemde bestuursleden.Wij hopen u binnenkort als lid te mogen begroeten!

BESTUUR CLUB VAN 100

Jan Jansen          06-15306214 of 0515-411900