Opbrengst en topverkopers Grote Club Actie bekend

25 januari 2023 16:00

De Grote Club Actie heeft dit jaar het prachtige bedrag van €1.998,- opgebracht voor de jeugdafdeling van Sneek Wit Zwart.

De topverkopers van de vereniging ontvingen onlangs de bij hun verkoopprestatie horende attenties. Voor de laatste vijf verkopers ligt er nog een medaille klaar in de bestuurskamer:

Sylvan Hofstra
Vycho de Vries
Koen van Blanken
Milan Runic
Aron Steenslag

Topverkoper dit jaar was Thijs Meijer, op de foto ontvangt hij zijn prijs. Lotenkopers en -verkopers enorm bedankt voor jullie ondersteuning! Wil je wetne of op jouw lotnummer een prijs is gevallen, check dan de onderstaande link.

Grote Clubactie