Fifa-toernooi tijdens sponsorloop in het Abe Lenstra stadion

20 maart 2023 19:45

Inmiddels heeft iedereen tot en met MO13 en JO14 zijn of haar persoonlijke actielink ontvangen om zich persoonlijk te laten sponsoren voor de sponsorloop op goede vrijdag. Naast de sponsorloop is er tevens een Fifa-toenooi!

Iedere vereniging mag worden vertegenwoordigd door één lid. Wil jij onze vereniging vertegenwoordigen op 7 april meld je dan aan voor de voorronde op 26 mrt van 14:00 - 17:00 bij VV Sneek Wit Zwart.

Spelregels:
- Je bent geboren in 2009 of later.
- Je bent lid van de vereniging en neemt deel aan de sponsorloop op goede vrijdag 7 april.
- Bij veel aanmeldingen wordt er geloot zodat er per team één vertegenwoordiger over blijft.
- Afhankelijk van het aantal deelnemers spelen we 2 tegen 2 of 1 tegen 1 totdat er 1 winnaar over blijft.
- Sluiting inschrijving 24 maart (17:00 uur).

Opgave formulier:

Tussenstand, Vereniging:
Al 102 sponsoren met een sponsorbedrag van €717.50!

Teams:
JO14-2 gaat aan kop met 27 sponsoren

Jeugdleden:
Sem (JO14-2) met 21 sponsoren
Sven (JO12-2) met 20 sponsoren
Hartogh (JO10-3) met 12 sponsoren.

Iedereen die zich hiervoor al heeft ingezet en uiteraard alle sponsoren hartelijk dank!

SC Heerenveen