Sponsorloop SC Heerenveen: Leuke dag levert mooi bedrag voor vereniging op.

11 april 2023 23:00

Goede vrijdag werd er door SC Heerenveen in samenwerking met Clubplan Nederland voor haar Sportiefpartners een sponsorloop georganiseerd.

Tussen 9:15 en 9:45 was de ontvangst en trokken deelnemers Nash, Timo, Thijs, Jaxon, Joshua, Taieb, Mason, Liam, Krijn, Daan, Damian, Koen, Tristan, Thomas, Sven, Thijs, Twan, Koen, Kyaro, Stijn, Levi, Stijn, Sem, Niek, Leon, Theo, Jelle, Annemieke en Ruben, hun supporters en begeleiders Marijn, Justin, Sjoerd en Marcel naar vak 20 in het Abe Lenstra Stadion.

Sponsorloop_2023_003.JPG

Daar was het eerst tijd voor de groepsfoto en de prijsuitreiking voor het binnen halen van de meeste sponsoren.

Sponsorloop_2023_008.JPG

Sponsorloop_2023_009.JPG
Sponsorloop_2023_012.JPG

De derde prijs, een SC Heerenveen pet, ging naar Sven. De tweede prijs, een SC Heerenveen bal ging naar Kyaro en Sem ging met de twee VIP-kaarten aan de haal omdat hij maar liefst 31 sponsoren had weten te scoren.

Sponsorloop_2023_016.JPG

Sponsorloop_2023_038.JPG

Sponsorloop_2023_060.JPG

Nadat Andries Noppert het startsein had gegeven werd er door de jeugd t/m JO9 1 km in en rond het stadion afgelegd en de oudere jeugd legde een afstand van 2,5 km af.

Sponsorloop_2023_072.JPG

Sponsorloop_2023_121.JPG

Na de sponsorloop werd er wat gedronken en stond het een ieder vrij om de klimwand, een rondleiding, diverse voetbalgames, een springkusen of de stormbaan te bezoeken. Een enkeling vond het welletjes en keerde via de Mac Donalds huiswaarts.

Sponsorloop_2023_078.JPG

Sponsorloop_2023_090.JPG

Parallel aan de activiteiten vond er een FIFA-toernooi plaats en iedere vereniging mocht een deelnemer afvaardigen. Voor VV Sneek WIt Zwart mocht Joshua uit de JO9-1 de eer verdedigen. De jongste deelnemer van het veld oogde volop bewondering en werd al gauw publiekslieveling. Met 2 winst- en 2 verliespartijen werd een prima 2e plaats in de poule bereikt. Niet net genoeg voor een finale plek.

Sponsorloop_2023_131.JPG
Als laatste werden de cheques uitgereikt door oud SC Heerenveen speler Ronny Venema en tegenwoordig Coördinator commerciële voetbalschool en amateurpartners. Voor ons betekende dat met een totaal van 284 sponsors het mooie bedrag van € 1,945.00! Deelnemers, begeleiders, supporters en last but not least sponsoren hartelijk dank!

Sponsorloop_2023_132.JPG

Alle foto's en video's vind je hier.

SC Heerenveen Sportief Partnership