Even een kaartje naar Wiedie

22 april 20:30  Regelmatig wordt de vraag op het voetbalveld gesteld. Waar is Wiedie, we zien hem nooit meer op het veld om een wedstrijd te fluiten. Dat klopt inderdaad want Wiedie zit al een tijdje in de lappenmand.meer »

VV Sneek Wit Zwart ontvangt cheque van 1382 euro tijdens Poiesz Jeugd Sponsor Gala

22 april 19:15  Afgelopen vrijdag (19 april) was het Poiesz Jeugd Sponsor Gala in het WTC EXPO in Leeuwarden. Een spectaculair feest waar de opbrengst voor alle deelnemende verenigingen bekend werden gemaakt.meer »

Commissie Nieuwjaarstoernooi zoekt versterking

17 april 15:45  Een kleine 10 jaar geleden is door enkele liefhebbers geopperd om een onderling jeugdzaalvoetbaltoernooi te organiseren, er is een toernooicommissie opgetuigd en in 2015 werd het eerste Nieuwjaarstoernooi gespeeld! Afgelopen januari werd het toernooi alweer voor de 8e keer georganiseerd en is inmiddels een begrip geworden binnen de jeugdafdeling van VV Sneek Wit Zwart.meer »

15 Mei sponsorloop vv Sneek Wit Zwart bij sc Heerenveen

15 april 8:30  Op woensdagmiddag 15 mei organiseert sc Heerenveen een grote sponsorloop bij het Abe Lenstra Stadion. Als Sportief Partner mogen de jeugdspelers van VV Sneek Wit Zwart (t/m JO13) hieraan meedoen. Een unieke belevenis, dat wil je niet missen! meer »

Jeugd Sponsor Actie ten einde; spaarders bedankt!

11 april 18:30  Zondag 7 april konden er voor het laatst sponsormunten worden ingeleverd en dat hebben jullie massaal gedaan. We hebben met zijn allen ruim 35000 munten gespaard!meer »

Paashaas luistert paasfeest jongste jeugd en trainingen oudere jongeren op

30 maart 10:00  Goede vrijdag stond, inmiddels een traditie, voor de jongste jeugd weer in het teken van paaseieren zoeken en het pannenkoekenbuffet.meer »

Jeugdtrainers VV Sneek Wit Zwart komen bijeen voor feeton-avond.

30 maart 9:00  Afgelopen woensdag 27 maart stond er voor alle jeugdtrainers een bijeenkomst gepland geheel ingericht en toegewijd aan het (leren) gebruiken van feeton. meer »

Paasfeest voor de jeugd tot en met JO10

14 maart 18:15  Op (Goede) vrijdag 29 maart organiseert de Activiteitencommissie ook dit jaar weer een Paasfeest voor alle jeugdleden in de categoriën tot en met onder 10.meer »

Een voetballer profiteert van andere sporten

11 maart 21:30  Onze JO19-2 is dit seizoen echt een ‘Team Of International Stars’ met al die nationaliteiten of achtergronden. Allemaal jongens die graag willen voetballen en verschillende niveaus hebben op dat gebied. En ook al deze jongens willen steeds beter worden. meer »

Voetbal verbroedert, VV Sneek Wit Zwart JO19-2 in de schijnwerpers

3 maart 18:30  Dit seizoen valt er een team op en dat is onze JO19-2. Niet zozeer vanwege de resultaten, in fase 1 en 2 werd maar drie keer gewonnen. Ook niet omdat ze bijvoorbeeld veel gele en rode kaarten pakken, maar vanwege de samenstelling.meer »

Vind de gouden JSA munt en win €1.000 extra!

3 maart 18:00  De komende weken zijn er, in het noorden van Nederland, drie gouden JSA munten te vinden. Elke munt is €1.000 euro waard. Die €1000 extra komt boven op het bedrag dat de vereniging met de reguliere JSA munten in het filiaal bij elkaar spaart!meer »

Ondertussen bij de Poiesz Supermarkt in Duinterpen...

17 februari 13:30  Vandaag dus de actiedag voor VV Sneek Wit Zwart. Jeugdspelers halen alles uit de kast om zoveel mogelijk munten voor de eigen club te verzamelen. Met de Elstar appels 1,5 kg gaat het deze week extra hard. meer »

Afecto voorziet JO13-1 van inloopshirts