Coronavirus: nieuwe maatregelen (update 30/9)

30 september 2020 19:00

Het kabinet heeft maandagavond 28 september de maatregelen ter bestrijding van het coronavirus aangescherpt.

Update - 30 september 2020, 19.00 uur

Inmiddels begint meer duidelijk te worden wat er precies wel en niet mogelijk is binnen de nieuwe maatregelen. Op deze pagina geeft de KNVB antwoord op de meeste over deze maatregelen gestelde vragen. Wij volgen in deze de daar aangegeven richtlijnen van de KNVB, alsmede de regelgeving van de landelijke overheid.

Toegang tot het sportpark tijdens trainingen en wedstrijden hebben:

• spelers en begeleiders;
  • chauffeurs/rijdende ouders van de bezoekende verenigingen;
  • kaderleden/officials die op dat moment een functie uitoefenen;
  • vooraf aangemelde journalisten (aanmelden hier).

Origineel bericht - 29 september 2020, 9.00 uur

Voor de sport houden deze maatregelen in dat vanaf 29 september 18.00 uur voor een periode van drie weken geen publiek meer welkom is bij sportwedstrijden van zowel profs als amateurs. De sportkantines gaan in deze periode dicht. Deze regels gelden dus ook op de accommodatie van onze vereniging.

Voor de sportbeoefening zelf blijven de regels die sinds 1 juli gelden van kracht: binnen- en buitensporten kunnen actief kunnen worden beoefend, inclusief het organiseren van competities.

Momenteel wachten we de nadere informatie van NOC*NSF en de KNVB af. Ook volgt z.s.m. meer informatie over o.a. de Algemene Ledenvergadering. Zodra deze informatie beschikbaar is, wordt deze pagina geüpdatet.