Coronamaatregelen verder aangescherpt (update 4/11)

4 november 2020 13:30

Op dinsdag 13 oktober heeft het kabinet nieuwe maatregelen afgekondigd in de strijd tegen het coronavirus.

Update - 4 november, 16.00 uur

Met ingang van vanaf 22.00 uur worden de reeds afgekondigde maatregelen landelijk aangescherpt. Voor onze vereniging wijzigt er weinig: wedstrijden blijven verboden, de kantine en kleedkamers zijn gesloten, trainen voor spelers tot 18 jaar is toegestaan.

Update - 14 oktober 2020, 13.30 uur

In navolging op eerder bericht melden we op verzoek van de trainers ook dat de trainingen van de CP-jeugd tot nader order komen te vervallen. Daarnaast de mededeling aan alle kaderleden en -commissies om eventuele vergaderingen via video-/conference call te laten plaatsvinden in plaats van fysiek op het sportpark. De accommodatie is gesloten voor fysieke overleggen.

Origineel bericht - 13 oktober 2020, 19.30 uur

Met ingang van woensdag 14 oktober om 22.00 uur worden de competities stilgelegd. Ook worden trainingen voor teams met spelers van 18 jaar en ouder afgelast. Onderlinge duels tussen teams met spelers tot 18 jaar zijn toegestaan. De kleedkamers zijn gesloten, douchen op het sportpark is niet mogelijk. Blijf niet op het sportpark hangen na een mogelijke training, ga direct naar huis.

Deze regels komen bovenop de eerder ingestelde maatregelen, waaronder een verbod op toeschouwers en de gesloten kantine.

Zie ook:

Coronavirus