Laatste ronde interne jeugdcompetitie eindigt spectaculair!

17 december 2020 20:15

Nadat bekend was geworden dat we door de Corona maatregelen geen competitie meer mochten spelen is er vanuit de vereniging een interne jeugdcompetitie opgestart voor de JO8 t/m 12 plus de JO13-2 (8-tallen).

We hebben maar liefst 7 zaterdagen verschillende wedstrijdvormen gespeeld (6-6 en 8-8) waarbij er iedere keer weer een nieuwe mix van spelers tegen elkaar streed. Na iedere wedstrijd volgende nog een penaltymoment waarbij afgelopen zaterdag de ontknoping was! De kinderen wisten de spanning wel op te voeren want er volgden vele shoot-outs om de uiteindelijke winnaar te bepalen. Met heel veel “publiek” (in de vorm van spelers uiteraard) onder "volle druk" een beslissende penalty nemen…. Dit leverde mooie taferelen op met uiteindelijk voor elk team een terechte winnaar. Zij kregen, gesponsord door de Club van 100, een cadeaubon aangeboden voor de Sneek Wit Zwart webshop van Textielstra.

Penaltywinnaars:

JO8-1: Thom Yntema
JO8-2: Thijs Nagelhout
JO8-3: Julian vd Berg
JO8-4: Stef Klijnstra

JO9-1: Aiden Veenstra
JO9-2: Sven Zwaan
JO9-3: Jesse Faber
JO9-4: Jelmer Muurling

JO10-1: Julian Albertsma
JO10-2: Marijn Schilt
JO10-3: Jayden de Boer

JO11-1:  Kyaro Serra (penalty’s)
JO11-1:  Rutger Wennink (wedstrijden)
JO11-2:  Jasper Donker (penalty’s)
JO11-2:  Ronan Veenstra (wedstrijden)

JO12-1:  Dani Stoelwinder (penalty’s)
JO12-1:  Dani Stoelwinder (wedstrijden)
JO12-2:  Sem Bosman (penalty’s)
JO12-2:  Sem Bosman (wedstrijden)
JO13-2:  Dennis Snijder (penalty’s)

(Bij de JO11 en 12 was er ook een winnaar voor de speler die de meeste wedstrijdpunten had verzameld).

We willen alle spelers bedanken voor hun opkomst (die was grandioos) en inzet. Daarnaast alle trainers, begeleiders en poortwachters die dit allemaal mogelijk maakten, dank dank dank!
Nu gaan we even genieten van 3 weken winterstop waarna we op 4 januari weer starten met de veldtrainingen.
Iedereen hele fijne feestdagen gewenst, blijf gezond en een sportief uiteinde!

TC/AC’s JO8 t/m 13

JO8.jpg

image30.jpeg

image27.jpeg

image15.jpeg

image10.jpeg

image5.jpeg

image28.jpeg

image2.jpeg

Nog meer foto's vind je hier.