Bestel de nieuwe clubshawl + trainingsshirts nu 5 euro!

11 januari 2021 11:15

De Sneek Wit Zwart clubshawl is terug in de webshop! Je kunt het nieuwe ontwerp nu online bestellen voor slechts €9,95. De nieuwe shawl werd afgelopen vrijdag gelanceerd tijdens de SWZ Online Nieuwjaarsbingo en is sindsdien al vele malen over de digitale toonbank gegaan.

Daarnaast zijn deze week de laatste lange mouwen trainingsshirts én de allerlaatste roze meiden-trainingsshirts nu in de aanbieidng voor slechts €5,-! Altijd handig om in de kast te hebben, toch?

Je kunt jouw bestellingen laten voorzien van een bedrukking, bijvoorbeeld met je naam. De orders worden verzonden via PostNL of je kunt jouw bestelling persoonlijk afhalen op het sportpark. Aanstaande zondag 17 januari is het eerstvolgende afhaalmoment.

Clubshawl Fanshawl Kledinglijn Webshop