Poiesz Jeugd Sponsor Actie start op 15 februari

5 februari 2021 8:45

De Poiesz Jeugd Sponsor Actie gaat door! Van 15 februari tot 11 april kunnen er bij boodschappen weer munten worden verzameld voor Sneek Wit Zwart. En, nog meer goed nieuws: de inleverkoker van de vereniging staat dit jaar weer in de Poiesz Duinterpen!

Tijdens de Jeugd Sponsor Actie krijgenklanten van Poiesz Supermarkten bij iedere €10,- aan boodschappen een munt, die kan worden gedoneerd aan Sneek Wit Zwart. Ook zijn er speciale aanbiedingen waarmee extra munten kunnen worden verzameld. Je vindt iedere actieweek een overzicht van alle speciale aanbiedingen op deze pagina.

Het is dit jaar helaas niet mogelijk om de munten centraal in te zamelen in de kantine, dus lever deze zelf zo snel mogelijk in bij de Poiesz-vestiging aan de Keizersmantel in Duinterpen. Daarmee steun je de vereniging, in het bijzonder de jeugdafdeling. We gaan met z’n allen dit jaar opnieuw voor een mooie opbrengst!

Jeugd Sponsor Actie Poiesz Supermarkten