Smullen en prijzen winnen: Paasactie van Sneek Wit Zwart gestart

15 maart 2021 9:30

Lekker genieten met de paasdagen van overheerlijke producten van Sneker ondernemers (waaronder Bakkerij Haaksma) én de vereniging steunen tijdens de coronacrisis. Dat kan! Geef deze dagen een extra feestelijk tintje met lekkere producten afkomstig van lokale ondernemers.

Via onze speciale paasdagenactie-website kun je jouw bestelling doorgeven. Je ontvangt een voucher in je e-mail. Op zaterdag 3 april tussen 10.00 en 15.00 uur kun je de bestelde producten met die voucher afhalen op de parkeerplaats van ons voetbalveld, die daarvoor als drive through wordt ingericht. De opbrengst komt ten goede aan de vereniging.

Als extra bij deze bestelling is een verloting toegevoegd: met je bestelnummer speel je automatisch mee en er worden enkele fraaie prijzen verloot. Met deze prijzen, waaronder tegoedbonnen bij horecagelegenheden, steunen we diverse ondernemers in Sneek. De prijswinnaars krijgen hun prijs gelijk mee bij het afhalen van de bestelling.

De bestellingen kunnen tot en met zaterdag 27 maart worden geplaatst via het bestelformulier op de website. Met elke bestelling steun je onze vereniging en de ondernemers in Sneek!

Wil je deze actie delen met je familie, vrienden of teamgenoten? Verwijs ze dan naar vvsneekwitzwart.nl/paasactie, zodat we samen voor een mooie opbrengst en smakelijke paasdagen kunnen gaan! Bedankt voor je support en alvast fijne feestdagen!

Bakkerij Haaksma De Zuivelhoeve Paasactie