Oranje Festival bij VV Sneek Wit Zwart uitstekend verlopen

30 mei 2021 19:15

29 Mei stond bij VV Sneek Wit Zwart het Oranje Festival op het programma. Gefaciliteerd door de KNVB en met een bijdrage van vele vrijwilligers had alleen het weer deze dag nog kunnen verpesten. Gelukkig was ook het weer dik in orde.

Voor achten werd er al hard gewerkt om het sportpark van VV Sneek Wit Zwart te versieren met oranje vlaggetjes en de nodige ballonnen.

welkom.jpg

Met de oranjehits uit de speakers en prima voetbalweer stond niets een topdag in de weg. Voor de inhoud van het festival werd het door de KNVB aangereikte programma gebruikt. Het Oranje Festival bestaat in deze standaard versie uit 6 oefeningen:

Dribbelen als Georginio;
Scoren als Vivianne;
Mikken als Danielle:
Spelen als Frenkie;
Schieten als Memphis;
Passen als Jacky

Op het vv Sneek Wit Zwart veld mag een oefening genoemd naar 'onze eigen' Sherida Spitse natuurlijk niet ontbreken en zodoende stond bij ons ook een zevende oefening: 'Vrije trappen nemen als Sherida' op het programma.

Spitse_15.jpg

Omdat Sherida ook nog eens op deze dag haar 31e verjaardag vierde, startte iedere groep met het overbrengen van hun felicitaties aan onze oud jeugdspeelster.

zingen.jpg

Naast de jongste jeugd gaf ook het CP-team acte de présence. Ook deze toppers wilden wel eens voetballen als Oranje. Alhoewel ze zelf ook gewoon een international in hun midden hebben.

CP_zingen.jpg

Na het afronden van de oefeningen ontvingen alle deelnemers een 'Ga voetballen als Oranje' diploma.

20210529_121553.jpg

Alle deelnemers en vrijwilligers bedankt, het was weer een super leuke dag!

De rest van de foto's zie je hier.

Organisatie Oranje Festival
VV Sneek Wit Zwart