Applaus en gebak in de Week van de Scheidsrechter

29 september 2021 17:45

Afgelopen zaterdag, 25 september, ging de week van de scheidsrechter van start. Dit is een sportbreed initiatief waarbij het uitspreken van waardering voor de scheidsrechter centraal staat.
Ook bij onze vereniging wilden wij daar niet aan voorbij gaan.

Elke week weer staan onze scheidsrechters  klaar om de wedstrijden binnen onze vereniging in goede banen te leiden. Dat doen zij met plezier maar leveren daarbij ook een stuk vrije tijd in. Het zijn echt toppers want zonder scheidsrechter is er geen wedstrijd. Daarom werden zij afgelopen zaterdag aan het begin van de wedstrijd even in het zonnetje gezet. Voor hen stond in de bestuurskamer een heerlijk taartje klaar die gesponsord werd door bakkerij Piet Haaksma. Door onze voorzitter Michel Rietman werd aan enkelen, voor het eerste fluitsignaal, het taartje op het veld overhandigd. Via de foto’s krijg je een indruk van dit moment. Ook komende zaterdag 2 oktober besteden wij aandacht aan de week van de scheidsrechter.

Lijkt het jou leuk voetbalwedstrijden in goede banen te leiden en denk je over voldoende leidinggevende capaciteiten te beschikken? Dan ben je de juiste persoon om scheidsrechter te worden! Neem contact op met Christiaan Bergstra (06-15535066) of Ruben Bergstra (06-57690507).

Scheidsrechters Week van de Scheidsrechter