Aanvullende coronamaatregelen van kracht

18 november 2021 18:00

Naar aanleiding van de laatste persconferentie van het kabinet zijn de maatregelen in de strijd tegen het coronavirus, ook voor onze vereniging, weer aangescherpt.

Gevolg van de nieuwe regelgeving is:

• dat het sportpark alleen toegankelijk is voor spelers, begeleiders/rijders en vrijwilligers (die daar voor de uitoefening van hun taak moeten zijn);
  • dat publiek op de accommodatie niet is toegestaan;
  • dat de kantine gesloten blijft, omdat deze niet 'los' bereikbaar is;
  • dat de bovenstaande personen in de bestuurskamer terecht kunnen voor praktische zaken;
  • dat bij bezoek van deze personen aan de bestuurskamer, met uitzondering van tijdens gebruik van een van de beschikbare zitplaatsen, een mondmasker verplicht is.

Gelukkig kunnen, met in achtneming van deze extra regels, de wedstrijden en trainingen nog wel doorgaan. Deze maatregelen zijn van kracht vanaf zaterdag 13 november om 18.00 uur en gelden in ieder geval tot zaterdag 4 december aanstaande. Daarnaast zijn uiteraard de basisregels van kracht, zowel op als buiten onze velden.

Heb je klachten? Kom dan niet naar de wedstrijd, training of onze accommodatie, maar blijf thuis en maak een testafspraak bij de GGD. Doe hier de klachtencheck.

Ben je besmet? En heb je recent getraind, gespeeld of een bezoek gebracht aan onze accommodatie? Neem in de eerste twee scenario's contact op met je trainer of de coördinator van jouw leeftijdscategorie. Ben je geen lid en heb je ons sportpark bezocht? Neem dan contact op met het Secretariaat. In alle gevallen kun je de GGD vragen een melding te versturen in de Corona Melder-app.