Amateur scheidsrechter van het jaar Awards 2022

31 oktober 2022 18:45

Scheidsrechters zijn een onmisbare schakel in de duizenden voetbalwedstrijden die er wekelijks in Nederland worden gespeeld. Elk weekend staan er ruim 30.000 amateurscheidsrechters op de voetbalvelden en in de zaal. Zij zorgen ervoor dat wedstrijden eerlijk gespeeld worden door een juiste toepassing van de regels.

En dat draagt bij aan het plezier en de kwaliteit van voetbal. Amateurscheidsrechters fluiten uit liefde voor de sport en doen dit op vrijwillige basis, maar krijgen daarvoor niet altijd de waardering.

Met de Scheidsrechter van het Jaar Awards vragen de KNVB en ARAG aandacht voor het beroep scheidsrechter en geven zij de scheidsrechters het platform dat ze verdienen. De rol van de scheidsrechter op het veld is enorm belangrijk als het gaat om spelplezier, toepassing van de regels en voorkomen en oplossen van conflicten.

Ook bij Sneek Wit Zwart hebben we fantastische scheidsrechters die hun vrije tijd geven voor de club. Een blijk van waardering en een steun in de rug verdienen ze. Breng daarom je  je stem uit via onderstaande link:

De awards
Er wordt in twee categorieën een award uitgereikt, namelijk:

• Verenigingsscheidsrechter
  • KNVB-scheidsrechter

Je kon dus een officiële scheidsrechter vanuit jouw club aanmelden en/óf een vriend, familielid, kennis die af en toe op een vereniging fluit. Ook kon je uiteraard jezelf aanmelden!

Campagnebeeld_scheidsrechters_TwitterInstagram.png

scheidsrechters