Zaterdag 19/11: One Man Piano Band in de kantine

15 november 2022 16:00

Op zaterdag 19 november sluit de One Man Piano Band de speeldag af in de kantine. Het optreden begint direct na afloop van de wedstrijd tussen Sneek Wit Zwart 1 en VVI 1 (aanvang 15.00 uur).

De One Way Piano Band speelt als bevlogen zanger, pianist en one-man-band Engelstalige wereldhits die iedereen kent. Van Bob Dylan tot Radiohead en via Coldplay weer terug naar Johnny Cash en de Stones.

Dit is voor dit kalenderjaar de laatste muziekavond in een reeks succesvolle en gezellige zaterdagmiddagen in de Sneek Wit Zwart-kantine. Uiteraard is de toegang gratis.

• Bekijk wedstrijdprogramma

Livemuziek One Man Piano Band