ALV verschoven naar 19 januari 2023

7 december 2022 22:00

De Algemene Ledenvergadering die gepland stond voor morgenavond 8 december wordt verschoven naar 19 januari.

Het verenigingsbestuur heeft hiertoe besloten, omdat onder andere de overdracht van het penningmeesterschap toch meer tijd vergt dan van te voren gedacht. Het bestuur kiest hierbij voor zorgvuldigheid boven snelheid. Bijkomend voordeel is dat er tegen die tijd waarschijnlijk ook meer bekend is over de energiekosten en eventuele bijbehorende steunmaatregelen van de overheid. Dit geeft ons in dat geval de kans een completer en nauwkeuriger financieel plaatje te presenteren.

De agenda voor de ALV van 19 januari volgt later. Alle leden en wettelijk vertegenwoordigers van leden zijn hiervoor uiteraard van harte uitgenodigd.

Tot slot betreuren wij het dat we u, anders dan u van ons gewend bent, pas zo laat berichten.

Algemene Ledenvergadering