Nieuwjaarsinloop op 21/1 voorafgaand aan Sneek Wit Zwart 1 - Burgum 1

15 januari 2023 15:30

Het verenigingsbestuur organiseert op zaterdag 21 januari een Nieuwjaarsinloop, voorafgaand aan de wedstrijd tussen Sneek Wit Zwart 1 en Burgum 1.

Vanwege de volle verenigingsagenda wordt de traditionele Nieuwjaarsreceptie eenmalig gecombineerd met deze competitiewedstrijd.

De inloop is voor iedereen die op welke wijze dan ook betrokken is bij onze vereniging en begint om 14.00 uur in de bestuurskamer. De wedstrijd zelf begint om 15.00 uur.  Het is niet nodig om je vooraf voor de inloop aan te melden.

Nieuwjaarsreceptie