Geslaagd VV Sneek Wit Zwart nieuwjaarstoernooi

17 januari 2023 22:00

De organisatie van het Sneek Wit Zwart Nieuwjaarszaalvoetbaltoernooi kijkt terug op een zeer geslaagde dag afgelopen zondag 15 januari. In alle jeugdcategorieën is gestreden om de 1e plaats, waarbij de winst gevierd kon worden met een heerlijke oranjekoek van onze sponsor Bakkerij Haaksma.

De Sneker Sporthal werd van 9:00 tot 18:15 uur voorzien van mooie zaalvoetbalduels.
In de ene poule mocht Griekenland zich de winnaar noemen, waar in de andere Nederland of Duitsland met de oranjekoek de kantine in ging. Na 2 jaar uitstel vanwege corona, was het dit jaar gelukkig weer mogelijk. Mede door het slechte weer was ook de tribune de hele dag gezellig gevuld met vaders, moeder, oma’s en opa’s.

De organisatie kijkt terug op een mooie dag en bedankt alle vrijwilligers, zoals onze clubfotograaf Nico voor de mooie plaatjes en uiteraard de aanwezige EHBO. Deze hoefde op een ‘enkel’ incident na gelukkig niet in actie te komen.

Naar de foto pagina

nieuwjaarstoernooi