SWZ Boso Sneek verwelkomt 1.000ste verenigingslid

8 juni 2015 16:15

SWZ Boso Sneek heeft de magische grens van 1.000 verenigingsleden doorbroken. Reinout Walstra heeft de eer om het bijzondere ledennummer te mogen dragen.

Reinout, die gaat spelen bij het CP-team van SWZ Boso Sneek,werd onlangs door jeugdvoorzitter René Banse in het zonnetje gezet en ontving bij deze gelegenheid een nieuwe SWZ Boso Sneek-sporttas als welkomstcadeau. “Uiteraard konden wij deze mijlpaal niet zonder feestelijke aankleding voorbij laten gaan”, aldus Banse.
SWZ Boso Sneek is momenteel de grootste voetbalvereniging van Sneek en telt, verdeeld over een senioren zaterdag-, zondag-, zaal-, vrouwen-, jeugd- en CP-afdeling bijna vijftig competitieteams. De vereniging vierde afgelopen week onder meer de kampioenschappen van het eerste heren-, vrouwen- en juniorenteam.