Download de SWZ Clupapp

App_icon_swz.png
Blijf op de hoogte van het laatste clubnieuws, check het wedstrijdprogramma en volg jouw favoriete teams: het kan allemaal in de officiële Sneek Wit Zwart-app voor Android en iPhone. Je vindt 'm in jouw favoriete appstore.

swz_app_android.png swz_app_iphone.png

Instelen van Mijn SWZ

Wist je dat je met Mijn SWZ al jouw clubzaken kunt regelen? Een op de website aangemaakt Mijn SWZ-profiel kun je ook gebruiken in onze clubapp. Je kunt je op deze pagina of in de app registreren onder 'Mijn SWZ' en in jouw eigen omgeving je favoriete teams volgen, alerts ontvangen bij afgelastingen, je aanmelden voor vrijwilligerstaken en nog veel meer.

Pushnotifications

We sturen je alleen pushnotifications als je daar zelf voor kiest. In de app kun je onder 'Instellingen' kiezen welke berichten je wel en niet wilt ontvangen. Je kunt pushberichten ontvangen bij belangrijk nieuws, over jouw favoriete team(s), live wedstrijdverslagen en vrijwilligerstaken. Je vindt deze optie in het hoofdmenu van de app.