Samenwerking Vrouwenvoetbal ONS Sneek en SWZ Boso Sneek

5 juni 2018 14:15

Vanaf komend seizoen komen de vrouwen- en meiden van SWZ Boso Sneek en ONS Sneek uit in een Samenwerkende Vrouwenorganisatie (een zogenaamde SVO). Dit is de eerste stap naar de ambitie om in Sneek en omgeving een volwaardige vrouwenvoetbalopleiding aan te kunnen bieden waar voldoende ruimte is voor ambitie en plezier.

Waar veel verenigingen kampen met (te) weinig vrouwen en meisjes, is de doelstelling om zodanig te groeien - vanuit eigen kracht - naar een afdeling waar er een gezonde balans ontstaat tussen prestatie- en breedtesport. Onze ledenvergadering heeft reeds ingestemd met een samenwerkingsvorm tussen ONS Sneek en SWZ Boso Sneek op het gebied van vrouwen- en meisjesvoetbal. Dit samenwerkingstraject staat los van het fusietraject, zoals toegelicht op de bijzondere algemene ledenvergadering van maart.

Graag nodigen wij jullie uit voor onze informatiebijeenkomst op maandag 11 juni, waarin we de toekomst van onze meiden- en dames binnen de samenwerking graag aan alle betrokkenen toelichten.

• 19:00 - 20:00 uur alle (ouders van)jeugdteams (MO9-MO11-MO13-MO15-MO17)
  • 20:00 - 21:00 uur alle seniorenteams

Locatie: Sportpark Sneek Wit Zwart, Grote kantine

Daarnaast nodigen wij uiteraard iedereen uit die overweegt volgend seizoen aan te sluiten bij ons meisjes- of vrouwenvoetbal, nog zoekende en/of nieuwsgierig is. Na een presentatie over het hoe en waarom, is er ook ruimte voor vragen m.b.t volgend seizoen.

Tot maandag 11 juni!

Projectgroep Samenwerking Vrouwenvoetbal Sneek