Grote Clubactie: herfstactie voor lotenverkopers

13 oktober 2018 12:30

Inmiddels loopt de Grote Clubactie enkele weken. Vergeet je niet om volle boekjes in te leveren in de kantine? Naast de SWZ-hoofdprijs (een Playstation 4 met FIFA 18!) kun je de komende tijd als lotenverkoper ook kans maken op extra prijzen.

Los onderstaande woordzoeker op, geef het goede antwoord door en maak kans op een leuk dagje weg!

We verloten onder alle goede inzendingen 2 prijzen:

- 2 kaartjes voor Bobbejaanland

- 2 kaartjes  voor Madame Tussauds

Jeugdleden kunnen de woordzoeker oplossen en hun antwoord doorgeven via kids.clubactie.nl. Zorg dat ze je dit uiterlijk 28 oktober 2018 doet. Meedoen aan deze actie kan vanaf donderdag 11 oktober. Winnaars krijgen per e-mail bericht. Voor de actievoorwaarden, klik hier.

Grote Clubactie