De 3e training is gestart...

21 oktober 2018 14:45

We hebben de 3e training weer in ere hersteld. Deze training is gericht op technische en tactische ontwikkeling en is gepland op de vrijdag van 17:45 – 19:00 uur.

De training staat open voor onze eigen leden en leden van onze collega-verenigingen in de stad en regio. Voor eigen leden is deze training gratis, voor leden van andere verenigingen bedragen de kosten EUR 30,- voor 20 trainingen.

Deze training is bedoeld voor junioren en senioren t/m 23 jaar die ambitie hebben en graag een keer extra willen trainen.

We verwachten wel dat je twee keer per week bij jouw eigen team traint (bij twijfel zullen we daar jouw trainer ook naar vragen) en jezelf opgeeft (dat kan via mail naar [email protected] zie ook https://www.swzbososneek.nl/1/1071/swz-boso-sneek-verzorgt-derde-training/) en daarbij aangeeft waaraan je wilt werken.

De coördinator hiervan is Freerk de Jong, hij traint ook de spelers en wordt daarbij geholpen door Alwin Velds. Freerk en Alwin zijn ervaren voetballers die op hoog niveau gespeeld hebben (en nog spelen). Daarnaast hebben ze een achtergrond in het ontwikkelen van sporters. Bij hen kun je ook terecht voor verdere informatie.