3e Training groot succes

12 december 2018 19:30

Op 12 oktober is de 3e training weer gestart, deze training is een groot succes, er komt wekelijks een toenemend aantal jongens en meisjes op de vrijdag van 17:45 – 19:00 uur trainen onder de deskundige leiding van Freerk de Jong en Alwin Velds.

De training is gericht op technische en tactische ontwikkeling .

Na de voorjaarsvakantie starten we weer op vrijdag 01 maart en gaan we door t/m vrijdag 19-04. In de week na 19-04 start de meivakantie (27-04 t/m 05-05). We inventariseren nog of we de 3e training ook in de maand mei aanbieden. Voor de deelnemers: zet de data bij jouw thuis op de kalender!

De zomervakantie voor de lagere scholen start op zat. 13-07, meestal start deze op de middelbare scholen iets eerder, raadpleeg voor de exacte data de school van uw kind(-eren).

De 3e training staat open voor onze eigen leden maar ook voor leden van onze collega-verenigingen in stad en regio. De training is gratis.

De training is bedoeld voor junioren en senioren t/m 23 jaar die ambitie hebben en graag een keer extra willen trainen.

Wel verwachten we dat je twee keer per week bij jouw eigen team traint (bij twijfel zullen we daar jouw trainer ook naar vragen) en jezelf opgeeft (dat kan via mail naar [email protected] waarbij je ook moet aangeven waaraan je wilt werken.

Bij een speler van een andere club zullen we tevens de club informeren, dat vinden we netjes.

Bij Freerk de Jong en Alwin Velds kun je ook terecht voor verdere informatie.