Achttal verlengt bij SWZ Boso Sneek

27 januari 2019 15:00

Persvoorlichting

De invulling van de A-selectie van SWZ Boso Sneek voor volgend seizoen begint vorm te krijgen. De Commissie Voetbalzaken heeft met acht spelers overeenstemming bereikt over de verlenging van hun contract bij de Sneker eerste klasser.

Harvey de Boer, Matts Bruining, Han Miedema, Kevin Huitema, Alwin Velds, Gerben Visser, Stefan Westhof en Martijn Zwaga zijn ook na de zomer in het wit-zwart-geel te bewonderen. Jorn Wester heeft de vereniging te kennen gegeven volgend seizoen Tinga te verruilen voor het Sportpark Leeuwarderweg van stadsgenoot LSC 1890. Met de rest van de huidige spelersgroep wordt op dit moment nog gesproken.

SWZ Boso Sneek is dit seizoen volop in de race om terugkeer in de zondaghoofdklasse. De ploeg van hoofdtrainer Germ de Jong en assistent André Semplonius - die beiden eerder al bijtekenden - pakte eerder al de eerste periode en staat nu na twaalf van de zesentwintig wedstrijden bovenaan in 1F. Zondag ontvangt men Noordster, de nummer een-na-laatst. Ook in de beker doet SWZ Boso Sneek nog mee om de eindtitel; daarin staat eind februari de 1/16e-finale tegen Hoogeveen op het programma.

Alwin Velds Contractverlengingen Gerben Visser Han Miedema Harvey de Boer Kevin Huitema Martijn Zwaga Matts Bruining Stefan Westhof