Poieszmunten Jeugd Sponsor Actie vandaag nog in te leveren

7 april 2019 10:45

Vandaag de laatste dag van de sponsor munten actie van Poiesz.
Kom je vandaag bij de club vergeet dan je munten niet. Op de bar staat een bak en daarin kun je ze inleveren.

Uiteraard is het inleveren van de munten prima te combineren met een bezoek aan de wedstrijd SWZ Boso Sneek 1 - VKW 1, respectievelijk de nummers 3 en 2 op de ranglijst van de 1e klasse F. Aftrap om 14:00 sportpark SWZ Boso Sneek.

De winnares van de winactie van afgelopen week is Elske Taconis. Zij wint een bal met handtekeningen van de spelers van het eerste elftal. Gefeliciteerd Elske!

Jeugd Sponsor Actie Poiesz Supermarkten