SWZ Boso Sneek 2 in nieuwe Regiocup-competitie

23 juli 2019 8:45

Het tweede elftal van SWZ Boso Sneek speelt na de zomer in de nieuw opgezette Regiocup-competitie.

De Regiocup is een initiatief van verschillende noordelijke verenigingen, waaronder Hoogeveen en SWZ Boso Sneek, die op zondagochtend moeite hebben om een tweede elftal te vullen. In de nieuwe competitie wordt gespeeld in twee poules: één op de maandagavond en één op vrijdagavond. SWZ Boso Sneek 2 gaat  uitkomen in de vrijdagavondpoule en mag worden aangevuld met spelers uit de standaardteams (ZM1, JO19-1 enz.). De Regiocup wordt gespeeld onder de vlag van de KNVB en afgesloten met een finaledag.

Poule maandagavond

• Achilles 1894
  • Be Quick 1887
  • Hoogeveen
  • MSC/Amslod

Poule vrijdagavond

• Alcides
  • Emmen
  • SWZ Boso Sneek
  • SVBO

Voor beide poules is nog ruimte voor één extra deelnemend team. Geïnteresseerde verenigingen kunnen zich voor informatie wenden tot Arjan Post van Hoogeveen via [email protected].

Zie ook:

KNVB Regiocup SWZ Boso Sneek 2