2 weken Grote Club Actie: Dit is er gebeurd

28 september 2019 16:00

Vandaag volgt de 2e update van de Grote Club Actie. In deze weken zijn er een aantal acties geweest ter bevordering van de verkoop. Hier volgt nog even een kleine opsomming:

- Zaterdag 14 september is het eerste lot verkocht aan voorzitter Frank Slob
- Ook zijn deze dag loten verkocht bij de ingang van het sportpark voorafgaand aan de bekerwedstrijd SWZ Bosos Sneek 1 - Nijland 1

- Veel jeugdleden hebben de eerste loten al verkocht
- Voor het lid met de meeste verkochte loten is er een prijs beschikbaar gesteld: Het voetbalshirt van je favoriete club!
- Ook voor het lid met de op 1 na meeste loten ontvangt een prijs: waardebon van de SWZ-shop.
- Binnen de teams worden er ook al prijzen beschikbaar gesteld voor de meest verkochte loten verkoper!

JO9-1 heeft gezamenlijk een avond loten verkocht in Duinterpen. Na een soepje en een broodje gingen ze de deuren langs en hebben samen 70 loten verkocht! Wat een helden.

Bijgaande enkele foto’s.

Ook de komende weken zullen er nog vele acties volgen. Zo is het de bedoeling dat er vaker verkoopacties zijn voor en tijdens de wedstrijden van het 1e. Ook willen we met meer jeugdteams door de wijk trekken om de loten te verkopen.

Verder willen we sponsoren en andere belangstellenden benaderen om een Superlot te kopen. Meer informatie over een Superlot:

Een Superlot, bestaande uit 50 loten van € 3,-, is uitermate geschikt om te verkopen aan sponsors en lokale bedrijven. Daarnaast is gebleken dat Superloten ook veel worden verkocht aan seniorenteams binnen de vereniging. Een Superlot is een mooie vorm van mini-sponsoring waarbij de koper, na het afgeven van een eenmalige machtiging, 50 lotnummers op zijn bankafschrift ontvangt. De vereniging geeft de koper van het Superlot ook een symbolisch fysiek lot.

Heb je belangstelling voor zo'n lot neem dan contact op met Jan Koenen ( [email protected]).

De uiterste inleverdatum van de verkochte boekjes is 10 november. Mocht je al je loten verkocht hebben, schroom dan niet en haal je nieuwe boekje op in de kantine. We hebben er genoeg!! Heel veel succes!

Commissie Grote Club Actie

Grote Clubactie