De WITTE Lakenvelder League

30 september 2019 22:30

Voetballen als een prof, wie wil dat nou niet?

Zaterdag 28 september is al weer de tweede ronde gespeeld in DWLL competitie. De nieuwe talenten die zich hebben aangemeld bij SWZ Boso, meer dan 20 nieuwe spelers, kunnen op een leuke manier kennis maken met voetballen bij de leukste club van Sneek.
Wil jij ook voetballen als een prof, kom ook voetballen in De WITTE Lakenvelder League. Waar iedereen een kampioen is. We hebben leuke wedstrijden gezien, iedere week speel je in een nieuw team, met weer andere spelers. Heb je ook al zin om mee te doen, of ken je vriendjes of vriendinnetjes van school, neem ze gerust een keer mee naar de training op woensdagmiddag vanaf 15.30 uur. Wel even melden bij de trainer.