JO11-speler Jurre is Jeugdprins der Oeletoeters

16 november 2019 11:15

Jurre Inia, bij SWZ Boso Sneek spelend in de JO11-categorie, is dit carnavalsjaar de Jeugdprins van Drabbelterp. Dat werd op de zaterdag voor de Elfde van de Elfde bekend gemaakt door carnavalsvereniging De Oeletoeters.

"Jurre wilde al heel lang Jeugdprins worden en hij is dan ook erg blij om nu dan eindelijk Jeugdprins te mogen zijn", meldt de vereniging. Jeugdprins Jurre de Eerste mag samen met Page Boudina en Secondant Thomas de scepter zwaaien bij het zeer actieve jeugdhof.

De kleinzoon van Piet van der Meeren, Elroy, werd gepresenteerd als Prins Elroy de Eerste. Bij Carnavalsvereniging de Oeletoeters zijn ze helemaal in hun nopjes met de nieuwe Hoogheden en hun gevolg. "Dit jonge enthousiaste team zal borg staan voor tal van activiteiten die de Oeletoeters organiseren bij scholen, verzorgingshuizen, het muziekfestival, de Carnavalsmis en de Carnavalsoptocht."

Wij wensen Jurre, Elroy en hun gevolg een prachtige regeerperiode toe!

Carnaval De Oeletoeters Drabbelterp