Jeugd Sponsor Actie: Poiesz Boschplein in SWZ Boso Sneek-sfeer

23 februari 2020 14:45

Van maandag 24 februari tot en met zondag 1 maart staat onze vereniging centraal tijdens de Jeugd Sponsor Actie in Poiesz Boschplein. Vrijwilligers hebben de vestiging voorzien van een heuse SWZ Boso Sneek-toutch om de hele week extra sponsormunten te kunnen verzamelen.

Tijdens de Jeugd Sponsor Actie ontvangen klanten van Poiesz Supermarkten munten bij hun boodschappen. Speciale actieproducten leveren extra munten op. Deze sponsormunten kunnen gedoneerd worden aan sportverenigingen. Munten voor SWZ Boso Sneek kunnen worden ingeleverd bij Poiesz Boschplein of in de inzamelbox in de kantine. Hoe meer munten, hoe hoger het sponsorbedrag is dat de vereniging aan het einde van de Jeugd Sponsor Actie ontvangt van het Sneker supermarktbedrijf.

Aanstaande zaterdag is er een speciale actiedag van SWZ Boso Sneek in Poiesz Boschplein. Ingeleverde munten worden op deze dag verdubbeld! Ook staan jeugdleden klaar om klanten te helpen met hun boodschappen en om een speciaal actieproduct aan de man of vrouw te brengen. Alles dus voor extra sponsormunten!

Wil je op de hoogte blijven van de speciale Jeugd Sponsor Aanbiedingen? Volg SWZ Boso Sneek dan op Facebook of Instagram. Iedere maandag delen we de nieuwste actieproducten in de stories!

Jeugd Sponsor Actie Poiesz Supermarkten