Nieuw sponsorbord Van der Weij Installatie

17 juli 2020 11:00

Sinds dit seizoen prijkt het reclamebord van Van der Weij Installatie langs ons hoofdveld. De vereniging en het Sneker installatiebedrijf zijn daarvoor een overeenkomst voor drie jaar aangegaan.

Van der Weij Installatie in Sneek is al sinds 1947 een zelfstandig familiebedrijf met een breed dienstenpakket. Als echt servicebedrijf staan zij voor kwaliteit, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid.

Met een hecht team van ervaren installateurs verzorgt Van der Weij Installatie de aanleg en het beheer van elektrotechnische installaties.
Als Bespaarinstallateur richt men zich vooral op energiezuinige en duurzame oplossingen.

Op ons sportpark was Van der Weij de partner die ons heeft geholpen met de installatie van het zonnedak en de upgrade van ons beveiligingsysteem. Dankzij de perfecte service zijn wij er trots op ook hen te mogen verwelkomen bij de (sponsor)club!

Sponsoring Van der Weij Installatie