Grote Clubactie-nieuws #3: verkoop in de herfstvakantie

9 oktober 2020 12:45

Vanaf aanstaande maandag is het weer herfstvakantie. Een mooie gelegenheid voor jullie om langs de deuren te gaan met de loten van de Grote Club Actie, want wat is er nu anders te doen?

De afgelopen weken hebben we al verschillende jeugdleden gespot in de wijken. Ze verkochten al vele loten gezien de online verkoop. Ook zijn de eerste boekjes al ontvangen, maar uiteraard kunnen er nog veel meer bij!

Wist je al dat als je meer dan 20 loten verkoopt je kortingsbonnen ontvangt voor de leukste uitjes? Na 24 november ontvangen de verkopers van 20 loten of meer de 20-loten-oorkonde. Hiermee krijg je korting op uitjes zoals Ponypark Slagharen of Ballorig, maar ook korting op artikelen bij Masita. Deze bonnen zullen automatisch naar je gemaild worden dus zorg voor een goede verkoop.

Langs deze weg willen we iedereen nog heel veel succes wensen de komende weken. Gebruik die herfstvakantie voor de verkoop van de loten!

Wil je nu direct loten kopen? Dat kan ook online!

Grote Clubactie