Speciale Jeugdcommissie vergadering

6 november 2015 14:30

Afgelopen dinsdag is de jeugdcommissie op een speciale locatie bijeengekomen, namelijk in Restaurant de Daaldersplaats te Sneek. Aanleiding voor deze locatie was het jaarlijkse uitje van de jeugdcommissie. Dit uitje is een aantal jaren geleden spontaan ontstaan en inmiddels een vast punt op de jaarplanning.

Zoals velen niet weten bestaat de gehele jeugdcommissie uit vrijwilligers en durf ik te zeggen dat er een mooie hechtte sfeer binnen het team heerst. Zo hecht dat er buiten het voetbal ook een activiteit op eigen kosten geregeld is. Dit jaar een etentje bij Joris Hagting van Restaurant de Daaldersplaats.
Binnen de jeugdcommissie heeft er een wissel plaats gevonden en heeft Arjen Veensma het stokje van Rob Alberding overgenomen v.w.b. het scheidsrechters coördinatorschap. Tevens heeft Rob het afgelopen seizoen de B-Junioren onder zich gehad. Tijdens ons samenzijn hebben wij Rob bedankt voor zijn bijdrage en inzet. Rob blijft betrokken bij de vereniging als gelegenheidsscheidsrechter. Naast de afscheidstegel mochten wij als jeugdbestuur namens Restaurant de Daaldersplaats Rob het complete diner en de drankjes aanbieden!
Allen bedankt voor de zeer geslaagde avond, waarin heerlijk eten en ongedwongen sfeer een andere kijk op sommige voetbalzaken kunnen geven en ik een ieder dit kan aanraden ook eens te doen.

Sportieve groet,

De jeugdcommissie, voor deze Rene Banse, Jeugdvoorzitter SWZ Boso Sneek.