Nieuwjaarstoernooi jeugd

17 november 2015 17:30

In de nieuwsbrief en op de site is al een aankondiging gedaan van het NIEUWJAARSTOERNOOI voor alle A t/m E spelers op zondag 17 januari 2016 in de Sneker Sporthal.

Onderstaand alvast een globale tijdsindeling van deze dag:
9.00 - 11.00 uur                                E pupillen
11.00 - 14.00 uur                              D pupillen
14.00 - 16.30 uur                              C  junioren
16.30 - 19.00 uur                              A en B junioren

Iedere speler uit de teams (A t/m E) wordt ingedeeld, je hoeft je dus niet apart aan te melden voor dit toernooi. Noteer deze dag dus wel alvast  in je agenda ! Om enigszins de kosten te kunnen dekken, vragen we wel weer een kleine vergoeding van € 2,00. Deze hoef je pas op 17 januari bij het aanmelden betalen.

Mocht je deze datum absoluut niet kunnen, dan dien je je uiterlijk een week van te voren af te melden bij: [email protected].

Alle huidige trainers en leiders zullen binnenkort weer benaderd worden door de toernooicommissie om ons te helpen om deze dag een groepje spelers te begeleiden. Verder hebben we hulp van  het Vrouwen1 deze dag ! Fantastisch ! En natuurlijk hebben we onze scheidsrechters ook nodig om de wedstrijden te leiden.

Zet 17 januari in je agenda en nodig alvast al je familieleden uit om te komen kijken zodat we een volgepakte Sneeker Sporthal krijgen !

We gaan er met z’n allen een hele gezellige, sportieve en onvergetelijke dag van maken !

Nieuwjaarstoernooicommissie,

Age Hains, Anke Nynke, Arnoud, Michel, Erwin, Hèlen en Almar.