Cursusavond spelbegeleider / pupillenscheidsrechter bij VV Sneek Wit Zwart

28 februari 2022 19:15

Ben je 12 jaar of ouder en het lijkt het je gaaf pupillenwedstrijden te leiden (onder 8 tot en met onder 12)? Of ben je leider (of een van de ouders) van een pupillenteam (het zou zo maar kunnen dat jezelf een keer moet fluiten).

Kom dan op dinsdag 8 maart a.s. naar de cursusavond die wij organiseren in de kantine van Sneek Wit Zwart. Deze avond is een mooie gelegenheid om de eerste beginselen van het scheidsrechtersvak te leren. We hebben je bij de vereniging heel hard nodig. Mede dankzij de scheidsrechters is het mogelijk dat de zaterdag ‘de mooiste dag van de week’ is. En wie weet vind je het zo leuk dat je verder ‘in het vak’ wilt. Bij Sneek Wit Zwart is er elke zaterdag wat te doen.
De avond staat onder leiding van Scheidsrechters Vereniging Noord- en West-Friesland en begint om 19.30 uur. Geef je wel even op via de mail: [email protected].

Christiaan Bergstra

scheidsrechters