JO8 sluit seizoen af met bijzonder toernooi

27 juni 2022 9:45

Afgelopen woensdag 22 juni was de allerlaatste training van de JO8-teams voor de zomervakantie. Om het seizoen gezellig, sportief en leuk af te sluiten werd er een toernooi georganiseerd waarbij de ouders tegen de kinderen een wedstrijd speelden.

Niet alleen ouders, maar ook broers, zussen, buren én een stoere opa kwamen met hun mooiste verkleedkleren naar het sportpark. De ouders verzamelden in de kleedkamer om zich onopgemerkt in de feestpakken te heisen. Ondertussen verzamelde de groep kinderen zich in de middencirkel van het hoofdveld. Hen was gevraagd de blikken te richten naar de tribune omdat er ‘iets’ zou gaan gebeuren.. Spannend!

Door de luidsprekers van het sportpark klonk de opstelling van de vier teams. De twee teams waar de ouders, broers, zussen, buren en opa voor zouden uitkomen werden voorgesteld aan het publiek waarop de namen van de kinderen werden gevolgd. Plots klonk er muziek door de speakers. De ouders kwamen juichend uit de kleedkamer en snelden zich naar de middencirkel.

Na een hoop gejoel en gelach om de grappige outfits werden de teams gereed gemaakt om de eerste wedstrijd te spelen tegen hún ouders. Het was een zeer geslaagde, maar warme middag. Als afsluiter werd er nog een lekker ijsje gegeten.

Aan alle kinderen van de JO8 teams: heel veel succes maar vooral veel plezier in de JO9-teams!

Fleur Knevelman
TC JO7 en JO8