ER ZIJN NOG KAARTEN! Met VV Sneek Wit Zwart op 9 oktober voordelig naar sc Heerenveen - PSV

18 september 2022 18:15

Zondag 9 oktober om 16:45 uur speelt sc Heerenveen tegen PSV. Koop je kaartje via VV Sneek Wit Zwart en betaal slechts 10 euro. 2 Euro daarvan krijgen wij als vereniging ook nog eens terug!

Via de volgende link kan je kaarten kopen; https://tickets.sc-heerenveen.nl/initiative/partner.

NB: Bestel eerst de gewenste hoeveelheid kaarten en vul daarna het formulier in met het ordernummer van je bestelling en bij naam van de vereniging VV Sneek Wit Zwart.

2SP_HEEPSV.jpg

Sportief Partnership