Johnny Kamminga zaterdag live in de kantine

30 oktober 2022 9:30

Zanger Johnny Kamminga is aanstaande zaterdag 5 november het avondvullende slotstuk van de speeldag in de kantine van Sneek Wit Zwart.

Het optreden van Johnny Kamminga begint direct na afloop van de competitiewedstrijd tussen Sneek Wit Zwart 1 en LAC Frisia 1. De entree is gratis, vol = vol.

Ook ons eerste VR-team speelt zaterdag een thuiswedstrijd. Beide wedstrijden beginnen respectievelijk om 15.00 en 12.45 uur. Naast deze eerste elftallen komen er nog tientallen teams in actie, het volledige programma is hier te vinden.

Kom zaterdag dus naar het sportpark voor een van de vele thuiswedstrijden en sluit de dag gezellig af in de kantine, waar onze enthousiaste vrijwilligers vanaf 8.30 uur voor iedereen klaar staan.

Johnny Kamminga Livemuziek