Sneek Wit Zwart-actiedag bij Poiesz Sneek-Zuid

1 april 2023 9:30

Zaterdag 1 april is het actie voor Sneek Wit Zwart bij Poiesz Supermarkten!

De hele dag staat in de vestiging in Duinterpen in het teken van de vereniging. Leden van de jeugdafdeling zijn een dagdeel in de winkel aanwezig om extra Jeugd Sponsor Munten te werven voor de vereniging en de entree is feestelijk versierd in SWZ-stijl.

De Lente tompouce (in toepasselijk zwart-geel) is het actieproduct van de week en levert maarliefst 15 extra munten per doosje op. Een mooie extra reden om een bezoekje te brengen aan de winkels van Poiesz en de verzamelde munten in te leveren in Sneek-Zuid of de inleverbox in de kantine.

Jeugd Sponsor Actie Poiesz Supermarkten