Verleng nu je seizoenkaart bij sc Heerenveen en steun VV Sneek WIt Zwart

27 april 2023 21:00

Als lid van VV Sneek Wit Zwart ben je natuurlijk fan van onze eigen mooie vereniging. Grote kans dat je ook supporter bent van sc Heerenveen, de club waarmee wij een samenwerking hebben. Wanneer je een seizoenkaart verlengd bij sc Heerenveen steun je VV Sneek Wit Zwart ook.

Ook dit seizoen zijn wij als sportief partner verbonden aan de grootste sportclub van Fryslân, sc Heerenveen. Bij onze samenwerking moeten kennis, binding en beleving leiden tot ontwikkeling. Kortom, we maken elkaar als voetbalclubs sterker. Vul na het bestellen het formulier in. Met het verlengen van jouw seizoenkaart bij sc Heerenveen kun je ook VV Sneek Wit Zwart steunen.

Zodra je je seizoenkaart hebt besteld vul je het formulier in op www.sc-heerenveen.nl/sportscc en gaat er 10 euro per verlengde seizoenkaart naar VV Sneek Wit Zwart.

Link bestellen seizoenkaart: www.eenmetheerenveen.nl

Link formulier cash-back VV Sneek Wit Zwart: www.sc-heerenveen.nl/sportscc