Nederland kampioen

8 december 2015 16:15

Vrijdag 4 december finale van de F League najaars-competitie.

Vrijdagavond was de finale van de F League. De teams werden door Raimond, de vader van Kyaro, het veld op geroepen voor de warming up. De verlichting op het hoofdveld was al aangezet en om 17.30 uur konden de eerste wedstrijden worden gespeeld. De twee finalisten, Nederland en Spanje, moesten meteen al tegen elkaar. Het werden uiteindelijk allemaal nog zeer spannende wedstrijden en er moest ook nog worden gestreden om de Penaltybokaal. Volgend seizoen zullen ook de F League spelers gaan strijden om deze Bentacera Penaltybokaal. Na de wedstrijden was er tijd voor een lekker broodje knakworst en werd de kampioen van de najaars competitie bekend gemaakt. Nederland heeft de Zebra Cup dit jaar mee naar huis genomen. Op de tweede plaats geeindigd Spanje, op de derde plaats Zweden en Duitsland is als vierde geeindigd. Complimenten werden er nog gemaakt naar de coördinator van de F League, Raimond Serra, voor de uitstekende en plezierige begeleiding van de jongste spelers van SWZ Boso Sneek.