Zondag tijdens SWZ Boso Sneek - AFC prijsuitreiking Grote Club Actie

10 december 2015 21:15

Na een periode waarin onze jeugdleden enthousiast loten hebben verkocht is er nu officieel een eind gekomen aan de Grote Clubactie! We danken iedereen van harte voor het verkopen en kopen van de Grote Clubactieloten.

De prijswinnaars van de meest verkochte loten en de SELFIE-ACTIE zullen a.s. zondag 13 december 2015 bekendgemaakt worden tijdens de wedstrijd SWZ Boso Sneek 1 – AFC 1. De wedstrijd start om 14.00 uur en de bekendmaking is in de rust. Ook wordt het opgehaalde bedrag van de Grote Clubactie tijdens de rust bekendgemaakt.

Kom allemaal naar de wedstrijd, want wie weet ben jij één van de prijswinnaars!

Heb je meer dan 20-loten verkocht? Dan krijg je binnenkort vouchers van de 20-loten-actie. Eind december verwachten we deze vouchers te ontvangen. Na ontvangst van de vouchers zullen we deze zo spoedig mogelijk uitdelen aan de kinderen die meer dan 20 loten hebben verkocht.