Cursus vlaggen voor beginners

18 oktober 2023 19:45

De eerste fase van de competitie is al weer voorbij. Er zijn al weer heel wat wedstrijden gespeeld. Mogelijk ben je geconfronteerd met het feit dat je gevraagd bent om te vlaggen en voel je je daar niet echt happy bij.

Daarom organiseren we als club een avond ‘Vlaggen voor beginners’. Deze avond is op maandag 30 oktober in de kantine van VV Sneek Wit Zwart en begint om 19:30 uur (inloop vanaf 19:15 uur) Onder leiding van gediplomeerde KNVB officials (o.a. Centaine Du Toy van Hees en Fleur Knelvelman van de Azerion vrouwen Eredivisie) wordt uitleg gegeven over de taak van de assistent-scheidsrechter (oftewel de grensrechter).

Heb je hier belangstelling voor geef je dan op via: [email protected] of stuur een bericht via whatsapp 06-57690507

Er zijn geen kosten verbonden aan deelname.

Met sportieve groet,

Ruben Bergstra
Scheidsrechter coördinator VV Sneek Wit Zwart

Ruben_scheidsrechter.jpg
Ruben Bergstra

Afbeelding_van_WhatsApp_op_2023-10-18_om_21.34.13_5d538094.jpg
Centaine Du Toy van Hees (links) en Fleur Knelvelman (rechts), Fotograaf: John Groeneweg.

arbitrage