Dit weekend 'Super Saturday' met aansluitend 'Oktoberfest'!

3 november 2023 17:00

Maar liefst 20 thuiswedstrijden worden er deze zaterdag gespeeld op sportpark de Molenkrite (zie de link hieronder voor het volledige programma). Zowel onze eerste als tweede onder 19, vrouwen én senioren teams gaan er alles aan doen om de punten in Sneek te houden.

Na afloop van de wedstrijd VV Sneek Wit Zwart 1 - Heerenveense Boys 1 organiseert de activiteitencommissie het legendarische 'Oktoberfest'. Inclusief braadworst, pullen bier en een heleboel gezelligheid. De organisatie haalt alles uit de kast om er ook deze editie weer een spetterend feest van te maken.

Alle ingrediënten aanwezig voor een prachtige dag & avond op ons sportpark!