Winterstop jeugd 2023-2024

13 december 2023 15:00

Na zaterdag zijn we voorlopig al weer klaar met onze wedstrijden en stoppen we ook tijdelijk met de trainingen. In dit bericht lees je wanneer de trainingen voor jouw categorie weer worden hervat.

F-League
Winterstop van 10 december t/m 12 januari
Sporthal Duinterpen: 13 januari t/m 10 februari zaterdags van 9:00 - 10:00
Hervatting veldtrainingen: woensdag 28 februari van 15:30 - 16:30

JO8 t/m JO10
Winterstop van 18 december t/m 13 januari
Hervatting trainingen: week van 15 januari

MO15, MO17 en JO11 t/m JO19
Winterstop van 18 december t/m 7 januari
Hervatting trainingen: week van 8 januari

Voor de JO8 t/m JO19 en de MO15 en MO17 is er op 14 januari het Nieuwjaarstoernooi in de Sneker Sporthal. Zie elders op de website.

Iedereen nog heel veel plezier en succes met de laatste wedstrijd(en) en al vast fijne feestdagen!

NB Het kan zijn dat een team er voor kiest om later dan de genoemde data de trainingen te hervatten. Hiervan worden jullie dan door de trainer op de hoogte gesteld.