De trekkingsuitslag van de Grote Clubactie is bekend!

11 december 2015 15:00

De 43e trekking werd verricht onder toeziend oog van notaris J.A.H.G. van Tuijl. De winnende lotnummers staan op de website https://www.clubactie.nl/.

Klik hier om loten te controleren in de lotchecker.
Je lotnummer kun je terugvinden op je bankafschrift.

Media aanwezig
Tijdens de trekking was een filmploeg aanwezig van een productiebedrijf die produceert voor RTL4. Ook tijdens de Grote Clubavond op 15 december aanstaande, zullen hier en daar lokale en/of landelijke media verschijnen. Op de Grote Clubavond worden verschillende cheques uitgereikt aan prijswinnaars en worden de deelnemende verenigingen in het zonnetje gezet. De uitzending, over de Grote Clubavond en de trekking, zal op 26 december 2015 om 13:25 uur te zien zijn op RTL4.

Wij wensen alle prijswinnaars alvast veel plezier met hun gewonnen prijs!

Met vriendelijke groet,
Team Grote Clubactie

A.s. zondag 13 december zullen wij onze prijswinnaars bekendmaken! Komen jullie ook naar de wedstrijd van SWZ Boso Sneek 1 tegen AFC 1? In de rust zullen de prijswinnaars van de meeste verkochte loten en de SELFIE actie bekend gemaakt worden. Ook zal het opgehaalde bedrag bekendgemaakt worden.

Commissie Grote Clubactie
SWZ Boso Sneek